Direktlänk till inlägg 28 oktober 2010

Va är de för en dag , är de en vanlig dag ?

Av Camilla - 28 oktober 2010 14:34

Neeej , för det är min födelsedag . Ett år äldre , men inte klokare för de :)

Hade sällskap i morse , min kära systerdotter sov hos mig i natt så när jag kom ur duschen var fruskosten serverad och paket låg redo att öppnas . Niice D Fick mitt efterlängtade smyckesträd (mycke finara än det jag önskat mig!) och från Amanda fick jag ett lap-top skin med hästmotiv . Hon är så söt .

 

Igår hjälpte hon mig att bada kissarna , det var inte så populärt ! Charly fann sig i det rätt bra , otäckt men stod kvar hyfsat . Stella däremot klättrade upp för min arm och satt fast (!) i min axel , ajaj . Henne kunde jag inte ens schamponera , hon flämtade  för hon hade protesterat så mycket . Men mysigt var det att ligga kvar i handduken och tvätta sig . Konstig kisse de där . Charly såg ut som en mager råtta , stackars killen men ack vad han luktat gott :)

 

Känns konstigt att inte min älskling har hört av sig , han ligger ju ute i fält och kan inte prata . Han har alltid varit den första att säga grattis på morgonen . Vill ha min födelsedagspuss ! Men hjärtat kommer hem i morgon , längtar såå mycket . I morgon kommer även släkten och firar mig , ska bjuda på tacopaj o kanske chokladpudding till efterrätt:) Ska bli riktigt roligt .  

 

Ikväll blir det ljusparty hemma hos Syster Yster , trevligare än att sitta själv hemma på födelsedagen o förhoppningsvis bjuder hon på tårta också . Vad vore en födelsedag utan tårta ? :D

 

Jag undrar vad jag kommer få av min älsko . . Spännande !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 19 april 2011 14:32

Om knappt 5 dagar sitter jag och min älskling på flyget ner till Turkiet, ska bli så skönt o komma bort. Har inte mått så bra de senaste dagarna.. Mycket runt omkring som gör en stressad och orolig. Kommer få det underbart, bara vi två :) Äntligen få...

Av Camilla - 11 januari 2011 14:34

Det har gått två månader sen jag började med Cambridge första gången och då mätte jag mig, idag mätte jag mig igen och resultaten känns grymt bra.  Detta rekommenderar jag alla att göra, man blir så taggad!   Jag har inte riktigt alla mått ...

Av Camilla - 10 januari 2011 14:53

Idag är det en vecka sen jag började med Cambrigdekuren, det har gått trögt den här gången. Fuskade igår.. Men nu är en ny vecka och jag ska vara stenhård, kommer köra ren kur heela veckan. Förra omgången sa vågen -9kg, den här gången ska det minst b...

Av Camilla - 3 januari 2011 00:00

  Jag börjar med mitt nyårslöfte i morgon, tänkte gå ner 10kg till. Så jag börjar med Cambrigde igen, fungerade faktiskt bättre än förväntat förra gången. Får se om jag orkar 2 veckor igen. :) Min syster kör också Cambridge nu, känns bra att kunna ...

Av Camilla - 23 december 2010 10:23

Skorpionen lämnar ingen oberörd. En kraftfull personlighet med ett rikt inre liv. Skorpionen har en tendens att gå till ytterligheter, svart eller vitt, antingen eller. Skorpionen är ett vattentecken. Det betyder att det finns mycket känslor ba...

Presentation

Välkommen till mig!

Det här är väl en blogg, som alla andra. Kommer skriva om vardagliga ting. Jag bor för tillfället i Björke tillsammans med min underbara fästman Linus och 2 katter.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards