Direktlänk till inlägg 23 november 2010

I want one :)

Av Camilla - 23 november 2010 06:01


 

Gå in på http://www.nattstad.se/Emmysexblogg?id=1188740 och få chans o vinna smaskiga priser, det man kan vinna är självklart från amorspilar <-- gå in o kika!

Hade varit trevligt så här års, o speciellt när julen närmar sig med stormsteg.

 

Här på kobben regnar det non stop, do not like!

 
 
emmy

emmy

23 november 2010 16:46

Kul att du är med och tävlar! Men du måste göra amorspilar.se till en länk också (det är deras krav för att skänka bort sakerna!).

Emmy

http://www.nattstad.se/emmysexblogg

Camilla

23 november 2010 20:50

Så nu verkar jag ha fått kläm på det, hihi. Hoppas hoppas :)

 
emmy

emmy

12 december 2010 17:01

Hej!
Maila mig din adress så får du ditt pris, för du har vunnit 1:a priset i tävlingen :) emmyblogg @ gmail.com

http://www.nattstad.se/emmysexblogg

Camilla

12 december 2010 22:00

Ååh va roligt ! Wow, mailar med en gång. Tack snälla du! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 19 april 2011 14:32

Om knappt 5 dagar sitter jag och min älskling på flyget ner till Turkiet, ska bli så skönt o komma bort. Har inte mått så bra de senaste dagarna.. Mycket runt omkring som gör en stressad och orolig. Kommer få det underbart, bara vi två :) Äntligen få...

Av Camilla - 11 januari 2011 14:34

Det har gått två månader sen jag började med Cambridge första gången och då mätte jag mig, idag mätte jag mig igen och resultaten känns grymt bra.  Detta rekommenderar jag alla att göra, man blir så taggad!   Jag har inte riktigt alla mått ...

Av Camilla - 10 januari 2011 14:53

Idag är det en vecka sen jag började med Cambrigdekuren, det har gått trögt den här gången. Fuskade igår.. Men nu är en ny vecka och jag ska vara stenhård, kommer köra ren kur heela veckan. Förra omgången sa vågen -9kg, den här gången ska det minst b...

Av Camilla - 3 januari 2011 00:00

  Jag börjar med mitt nyårslöfte i morgon, tänkte gå ner 10kg till. Så jag börjar med Cambrigde igen, fungerade faktiskt bättre än förväntat förra gången. Får se om jag orkar 2 veckor igen. :) Min syster kör också Cambridge nu, känns bra att kunna ...

Av Camilla - 23 december 2010 10:23

Skorpionen lämnar ingen oberörd. En kraftfull personlighet med ett rikt inre liv. Skorpionen har en tendens att gå till ytterligheter, svart eller vitt, antingen eller. Skorpionen är ett vattentecken. Det betyder att det finns mycket känslor ba...

Presentation

Välkommen till mig!

Det här är väl en blogg, som alla andra. Kommer skriva om vardagliga ting. Jag bor för tillfället i Björke tillsammans med min underbara fästman Linus och 2 katter.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards